Homepage Knjiga Gostov

Knjiga Gostov

Domen Pavšič

Bilo nam je zelo lepo, in prav tako so lepo opremljene Vile DANEX (Umag) ****, ki vam jih iskreno priporočamo!!!

Vesna Levstek

Včeraj smo se vrnili iz enotedenskih počitnic, bili smo v Bungalovih KANEGRA (Savudrija) *** ki pa žal niso popolnoma izpolnili naših pričakovanj... Kuhinja absolutno ni popolnoma opremljena, pa tudi ostala oprema je zares iztrošena... Ponudba v naselju je bila že malo »jesenska«: v nobenem lokalu ne moreš spiti jutranje kavice, trgovina je slabo založena, mini club ne deluje... Sicer pa je osebje super: presenetil nas je celo slovenski meni v eni od restavracij. Sicer smo se imeli krasno: morje je zares lepo, ujeli smo celo nekaj toplih dni, med tem, ko je bil na celini že precej mraz, zelo pa nam ustreza tudi signal slovenskega mobilnega operaterja, ki seže do Kanegre. Z uslugo Tour Operatorja DANEX UMAG smo 100% zadovoljni: prihod in odhod, rezervacija, plačilo in namestitev so potekali brezhibno! Ponudbo v Kanegri bomo še spremljali in se za počitnice tam odločili, ko bodo bungalove malce posodobili in jih morda opremili tudi z direktno internetno povezavo.

Helena Strehar

Savudrija je zelo lepa in zelena, ljudje so se zelo trudili, prijazni so in nasmejani... Bungalovi SAVUDRIJA (Savudrija) ** so lepo v senci in na sami plaži.

Tatjana Markun

Letos sem, tako kot že več let zapored, preživela deset lepih dni v Wellness & Spa Hotelu SOL UMAG (Umag) ****. Dopust mi je tudi tokrat organizirala turistična agencija DANEX UMAG. Z dopustom sem bila zelo zadovoljna, pohvaliti pa moram posebej profesionalen in gostoljuben odnos agencije DANEX UMAG in kvaliteto hotelskih storitev. Upam, da bom še dolgo lahko preživljala dopuste na tej destinaciji!

Tatjana Kavčič

Hvala za lepe počitnice v Mobile Homes KAŽELA (Medulin) ***! Res je prišlo do nekaj zapletov zaradi last-minute bukinga, vendar ste z vašim posredovanjem problem hitro rešili. Iskreno se vam zahvaljujem za vaš trud in upam da se tudi drugo leto brez skrbi lahko obrnem na vašo agencijo. LP Tatjana

Sandi Strmljan

Midva sva imela odličen dopust v Hotelu LAGUNA ISTRA (Poreč) ***, v turističnem naselju Zelena Laguna... Vse je bilo super, vse dokler se ni dopust končal in sva odšla k svojemu osebnemu avtomobilu, katerega sem imel parkiranega v urejenem parkirišču pred hotelom... Na avtomobilu mi je nekdo poravsal zadnjo desno stran avtomobila, in to me je res spravilo v slabo voljo... Mislim da bi namestitev video nadzora ali varnostnika na parkirišče bila dobra ideja. Lep pozdrav, Sandi. Dober dan Sandi, najlepša hvala za Vašo informacijo. Vsi avtomobili, na vseh parkiriščih v Zeleni Laguni, so avtomatski zavarovani. Zato Vas lepo prosimo da se, v tem primeru, obrnete direktno na recepcijo Hotela LAGUNA ISTRA (Poreč) ***, in vse poškodbe Vam bodo sigurno plačane. Lep pozdrav, DANEX UMAG, Zoran Bojković.

Lidija Kuzman

Preživeli smo lepe počitnice v Mobile Homes INDIJE (Medulin) ***. Kamp Banjole je lep, miren, vendar tudi zabave ni manjkalo. Malo nas je presenetilo le doplačilo uporabe klime v hišici. Drugače pa smo bili z odnosom in delom agencije zelo zadovoljni. Lep pozdrav! Lidija Kuzman

Aleksandra Portir

Z vašimi storitvami, kot tudi z Bungalovi SAVUDRIJA (Savudrija) **, smo bili več kot zadovoljni! Definitivno so to bile ene izmed boljših počitnic! Hvala!

Živa Štrukelj

Vrnili smo se iz naših počitnic v Bungalovih KANEGRA (Savudrija) *** in moram povedati, da smo se sicer imeli lepo, ampak so ti bungalovi slabo opremljeni z raznoraznimi pripomočki (ni deske za rezanje, kuhovnice, ponve)... Vedeli smo da bungalovi nimajo klime, vendar pa bi jo nujno potrebovali: spati z odprtim oknom smo poskušali, vendar pa izgleda veliko ljudi tja prihaja na žuriranja in skoraj ni minila noč, da ne bi kdo od bližnjih sosedov razgrajal pozno v noč... Obala je sicer lepa in primerna za majhne otroke in mi, sploh pa otroka, smo uživali: še večkrat pa smo se hodili kopat v Savudrijo, kjer je morje vsaj na pogled bolj čisto in na plaži ni take gneče kot je bila v Kanegri... Motilo pa nas je tudi, da so nekatera igrala za otroke pri plaži v slabem stanju in celo nevarna... Ne želim da tole moje pisanje izzveni negativno, napisano je z namenom da bi se stanje izboljšalo, saj je okolica zelo lepa in bi bile z malo truda počitnice tam še mnogo lepše in prijetnejše kot so sedaj.

Marijana Hribernik

Naše počitnice v Mobile Homes STUPICE (Medulin) *** so bile zares čudovite! Opremljenost in čistost hišice je presegla moja pričakovanja, prav tako lepa urejenost okolice... Najbolj želim pohvaliti vas in vašo agencijo DANEX UMAG: zelo hitro, prijazno in jasno ste mi odgovarjali na vsa moja vprašanja... Prav tako so bili zelo prijazni v recepciji kampa: praktično takoj so nam uredili vse kar smo jih zaprosili: zamenjali plinsko bombo, zamenjali stol, ki je počil in na koncu so mi še našli sandale, ki sem jih pozabila v hišici... Skratka: kdor si želi dopust v neokrnjeni naravi, komur je veliko do čistega morja in kdor potrebuje za popolne počitnice majhno, skromno bivalno enoto, pa vseeno potrebuje vse kar je navajen doma - temu priporočam Mobile Homes STUPICE (Medulin) ***! Imam pa eno pripombo oziroma željo: zadnji dan bi bilo zelo dobro, da bi hišico lahko zapustili kasneje - vsaj ob 12h ne ob 10h... Tudi vam želim lepo poletje in polno uspehov! Marijana Hribernik.